Inoff Hammarö

Idag var jag och Peggy med på vår första utställning. Jag var allt lite små nervös eftersom att det var många uppfödare med och dom lär ju ha pejl på allt det här, vilket inte jag har :P
Men Peggy skötte sig otroligt bra, bordet var inte det minsta farlig och hon gick som en klocka :)
 Som sagt, träning ger färdighet.
Så hon fick HP (hederspris), sen blev hon BIR (bäst i ras) och blev sen BIG 4 (bäst i grupp plac 4).

Domarens kommentar:
Snart 5 månader söt, feminin tik med korrekt huvud och uttryck,
korrekt placerade öron, bra vinklar fram och bak.
Rör sig mycket bra, trevligt temprament ,
välvisad.


Tik, valp korthår


Båda lika nöjda efter denna dag :)



Kommentarer
Postat av: Annelee W Kelley

Hej Peggy och Madelene.
Grattis till er första utställning. Så ska det gå
till : ) Roligt, roligt att Peggy fortfarande är lika underbart fin! Maila mig! Kramar till dig och Peggy

Postat av: solveig

Hej lilla Peggy o matte!
Vad kul att det gick så bra för er på Hammarö. Vi ses på lördag i Karlstad. Då finns det nog en Kalix som vill hälsa på skönheten Peggy =)
Kramis solveig o kalix

2007-06-14 @ 09:23:54
URL: http://www.freewebs.com/kalix

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback