Tisdag.

Igår blev det ingen skola. Kändes rätt onödigt. Men idag så.
Hade ju kalas i söndags. Vet inte vad jag ska önska mig längre. Fantasin har försvunnit så pengar är väl det enda som känns nödvändigt det  är bra och ha när min fantasi återuppstår.
Ny plattång va nog det enda jag viste att jag ville ha så det fick jag en.
Sen va ju mamma så snitsig och köpte "Stora kokboken" åt mig! haha! Tror att det va en pik till att jag ska börja lära mig laga mat.
Känner mig inte redo för matlagning än.

Peggys klänning har kommit nu :)

Lite stor men då har hon nåt att växa i


Kommentarer
Postat av: friiida

hahaha vad söt då :D

Postat av: bini

den är ju bara för söt :)

2007-09-19 @ 00:20:02
URL: http://bini.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback