Lista.

Hitta en lista hos Kelly

- Höger- eller vänsterhänt: Vänster
- Humör just nu: Glad
- Favoritgodis: Surt
Kläder just nu: J.lindeberg jeans, Filippa K cardigan, och ett linne.
Musik just nu: "Rihanna, Sean Paul - Break It Off"
Sommarplaner: Balen, studenten, Ayia Napa.
- Hur många kuddar sover du med: 3-4 st
- Spelar du nåt instrument: Nej
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska
Vem är viktigast för dig: Finns många..mami och Peggy
Bio eller promenad: Skönt med båda
Är du kittlig: jaoo. vem är inte det?
Snarkar du: Har inte hört nån klagat iaf. så det tror jag inte
Stjärntecken: Fisk
Äckligaste insekten: Spindel!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att jag alltid skulle vara pigg
Vad vill du jobba som? Revisor. Ärftligt?
Stökigt eller välstädat? Beror på. Mitt rum är inte alltid kliniskt rent. 
- Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? usch nej! 
- Gillar du att sjunga? Singstar är alltid skoj
Anser du att du är stark? inte om man kollar mina armar!
Vad gör du om du får hicka? Dricker vatten och väntar på att den ska sluta
Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback