Förändring.

Var ett tag sen jag skrev så det kanske är dags för en uppdatering om vad som hänt den senaste veckan.
För 7 dagar sen tog jag studenten.
Tänk vad fort 12 år har gått igentligen! Kommer ihåg när man va ungerfär 10 år och tyckte att alla som gick på gymnasiet va jätte stora. Själv så känner jag mig inte alls så stor nu, snarare tvärt om.
Vad ska jag göra med mitt liv nu då? Har börjat utbildning på Transcom, så 2 dagars ledigt fick jag efter studenten men det gör inte så mycket faktiskt.

Måste klämma in att jag höll på att missa Champagne-frukosten!
Jag som nästan aldrig försover mig vakna 5 min innan vi skulle vara där.
Så det blev inte så mycket fix.
Men jag överlevde dagen ändå.

Nu blir det sängen.
Imorron är det lördag och utställning i Karlstad står på schemat. Får se hur det går...



 


Kommentarer
Postat av: Linda & Chihuahuan Tyra

Hihi, jaa, hon är liten :D Men var väldigt tråkig idag, ville bara sova hos matte & husse idag :D Hihi. Peggy är verkligen URSÖT!! och vilken färg hon har! Jätte fin!

Postat av: Linda & Chihuahuan Tyra

Hihi, tack så mycket! Det skall jag absolut göra! Du och Peggy får komma på fler Chi-träffar tycker jag! Och inte enbart utställningar :D Vore superkul.

2007-06-16 @ 23:25:46
URL: http://mylittleprincess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback