Skönt.

Så, nu har jag anmält oss till Askersunds nationella utställning.
Peggy går ju fortfarande i valpklass, men den är ju mkt större än dom vi varit på hittills.
Ska iväg på "hälso-kontroll" med henne någon gång under nästa vecka, för att se att allt är bra och kolla ifall vi måste dra ut några tänder. (Hon är 6 mån och har forfarande inte tappat en enda tand).

Klarade slutprovet på fast/Internet. Så jag får vara kvar på Transcom hehe.
Efter jobbet åkte jag till Madde. Där bjöds det på mat och prat ;)

Nej nu blir det kvälls-promenad med pluttan.

Kommentarer
Postat av: Frida

sa ju att du skulle klara de ;D
jag som trodde att jag hade sakt att jag kom in men inte :P

Postat av: Frida

hallååå uppdatering, jag vill ha lite kvällsläsning juu =D

2007-07-05 @ 22:03:46
URL: http://minimicro.blogg.se
Postat av: Cecilia

Ja usch det är hemskt:( Vad hände med er?

2007-07-06 @ 11:15:57
URL: http://baffinbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback