Skönt.

Jobbade till 22.15 i fredags åkte sen till Jim och Dennis.
Var ju meningen att jag skulle festa men kom på att jag hade lovat att köra mamma å dom vid 02.
Men det var ju trevligt ändå.
Mådde ju bra på lördagen :)

I lördags åkte vi till Kristinehamn och åt lite middag. 
Men innan det besökte vi Ica Maxi. Första gången vi var där, hittade dock inget av värde mer än ett par böcker.
Sen åkte vi hem och tog det lugnt. 
Första lördagen på mycket länge som jag inte festade och det va så sköönt.
Mammsen och jag satt och mös med en varsin bok.

Idag gick jag upp rätt tidigt. Fixa lite och sen gick jag och Peggy på långpromenad i blåsten.
Efter det tvärslocknade vi.
Nu är mamma och dom nere i Kalmar så idag har jag fått laga min egna mat. (spagetti & köttfärsås).

På tisdag efter jobbet åker jag och Peggy till Askersund och är det ett par dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback