Måndag.

Började 06.45 idag. Så 05.15 "hoppade" jag upp ur sängen. Peggy kollade konstigt på mig och trodde nog inte att jag var riktigt klok.
Åkte och lämnade av henne hos mormor i vanlig ordning sen vidare till jobbet.
Klockan flög iväg och helt plötsligt så var hon 14.30. Efter det tog jag och Peggy oss en långpromenad.

 Läste ut denna bok på två dagar. Har tänkt läsa den flera gånger men har inte kommit till skott.
Iaf så är den läsvärd! Och jag ångrar nästan att jag drog igenom den så snabbt..

Nästa bok blir en chiclit.. Får se om det är nåt att hänga igranen

Imorron blir det jobb sen åker vi till Askersund :)


Kommentarer
Postat av: Frida

då kan ju jag ta och låna den boken av dig, hehe ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback