Länge sen.

Upps, nu var det ett tag sen jag skrev nåt här.
Det har hänt en hel del den senaste tiden men jag hänvisar till
Frida för lite mer info.

Iaf så var det ju onsdag igår och då blev det ju såklart utgång :)
Vädret var piss men vi överlevde ändå.
Och idag så har jag varit ledig :D Men tro inte att jag har fått någon sovmorron. Nej, Nej. Upp klockan 08.00 för att
ta mig hem och vidare till frisören. Där gjordes omsättning av allt löshår och sedan fixade hon lite lockar.
Efter det var det bara att ta sig vidare till Saxin. För att ta kort. Peggy fick också vara med på några bilder, men liiite läskigt var det allt :P

Ikväll blir det lugnt. Måste försöka ta mig till kronis och handla frukost. Mammsen och dom är ju i Stockholm.
Vet inte när hon kommer hem. Så för tillfället ger mormor mig föda ;) Det är jätte bra, då jag själv endast kan laga köttfärssås.

Ja det var väl det.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha fy fan vilken dag, dom kändes som 2 olika, fram o tillbaka sova lite här och där :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback