Göteborg.

I går begav vi oss till Göteborg. Första stoppet blev Karlskogas Statoil (jag var ju tvungen att ha nåt att läsa). 
Tog första bästa skit-tidning (Cosmo).
Nä, jag skitet fakstiskt fullständigt i vad kändisar har på sig när dom går utanför dörren.  
Är jag den ända tjejen i Sverige som hellre läser killarnas FHM tidningar istället för alla dessa modeupplagor?

Aja, nog om det. Tog en sväng på stan innan Liseberg.
Hitta en väska (ovanligt). Det blev en weekendbag från DKNY. Hade egenligen velat ha en beige färgad, men den var slut så det fick bli en svart.


Väl inne på Liseberg han vi åka ett åk innan det börja regna :( 
Jag hatar verkligen regn, finns inget positvit med det mer än att det blev något kortare köer. 
Åt lunch på Hamnkrogen. Jag beställde nåt med kyckling och lantchips. Tänkte väl inte så mycket på det. Men vad kommer in om inte kyckling med CHIPS. Alltså CHIPS som man äter som snacks. Det fick jag som lunch! Det klarade jag inte av att äta så fick betälla in ny mat.

Vid nio var vi alla trötta på regnet så då åkte vi hem. Blöta och kalla.

Kommentarer
Postat av: Kitten

här har du en till tjej som gärna läser FHM =) prenumererar på både den och moore. Blir bara arg när jag läser "tjej tidningar"

Postat av: Linda & Chihuahuan Tyra

Hej tjejer! Hur är det med er? : )

2007-07-11 @ 20:54:24
URL: http://mylittleprincess.blogg.se
Postat av: Julia

Hellre FHM madde, u know it ;P

2007-07-12 @ 14:31:35
URL: http://juvlijja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback