Fredag.

Slutade 17.45 idag, kom hem och vad gör jag om inte tvär-slocknar!?
Smart Madelene! Så nu 21.45 har jag vaknat och kommer aldrig kunna somna inatt.
Och då kommer jag nog aldrig komma upp 05.30 imorron bitti heller.
Oj vilket intressant problem jag har.

Aja nog om det. Vi åker iaf till Liseberg imorron bitti. Får se om jag, Erik mfl stannar kvar och festar till söndagen.
Måste känna efter om jag har orken till det.

Får hoppas att vi slipper regnet. Annars får det väl bli shopping i stället.
Men där är jag heeelt lost. Jag hittar ingenstans i Gbg, jag känner mig helt snurrig och hatar när jag inte vet vart det jag letar efter ligger!
Om jag ska välja mellan Göteborg eller Stockholm så blir det helt klart det sist nämnda. Där känner jag mig trygg och vet precis var mina "favorit-butiker" ligger.
Så imorron ska jag se om det går att införskaffa en personlig guide.


Kommentarer
Postat av: Frida

fasen madde om du inte kommer hem och festar med mig imorron så måste du göra de nästa helg, för nu var det föööör längsen vi gjorde de ;)
ha de så kul i göteborg :)

Postat av: Cecilia

Nej vad hemskt:/ Min ponny höll helt enkelt inte för träning och tävling, vi slutade hoppa och träna terräng, ägnade oss enbart åt dressyr men det hälpte inte. Han fick upprepade kotledsinflamationer i höger bak som tillslut blev kroniska. Vi hade väl kunnat ha honom kvar och gående i en hage men det var inte ett liv som skulle ha passat honom. Han älskade att vara ute på tävling och visa upp sig, han kunde gå som en kratta dagen innan på träning men på tävlingen gav han álltid 110%..

2007-07-07 @ 18:31:04
URL: http://baffinbay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback