Onsdag.

I måndags skulle ju den nya utbildningen börja så jag tänkte vara ute i god tid på morronen.
Tji fick jag. Var klar alldeles för sent och när jag kommer ut till bilen påbultad med väskor och hund så har jag fått punktering på bil j*veln!
ÅÅh, då var det bara att knalla in igen och ringa mamma som preciis kommit till jobbet i Degerfors. Det var ju bara för henne att vända och först lämna Peggy hos mormor och sen mig på jobbet.
En kvart försenad kommer jag infarandes till utbildningen och då säger människan att vi inte ska ha någon iaf!
Ååh igen! Då hade jag stressat heeelt i onödan.

Aja, hela dagen igår och idag har jag iaf hjälpt trainee teamet på fasta frågor. Riktigt skönt!
Man får sig iaf ett gott skratt då och då med alla roliga kommentarer :P

Imorron är jag ledig och då har jag en hel del att fixa.
Lämna mormor hos massören
Sola
Ringa ett par viktiga samtal
Fixa brillor och lite annat på stan
Till frissan
Sen blir det film ;)

Och på fredag är det ju den omtalade julfesten! TC har hyrt statt och hörde att det var runt 500 pers som ska dit :)
Men min vanliga tur så börjar jag jobba 08.45 på lördag morron.

Oj det var länge sen jag skrev så här mycket.


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej! jo det borde väl ligga vid karlberg? haha, typ...Vi åker ev bort över nyår men när kommer ni? kanske hinner ta en liten fika på Himmelska hundar, vid Karlaplan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback