Helgen.

Du var helgen slut ännu en gång.

Jag har inte festat en enda dag denna helg.
I fredags så va jag och Peggy hos M och kolla på film och åt ostbollar.
Det blev en Beck-film som var helt okej. Sen blev den Supersugen, det var den värsta filmen jag sett på länge.
Kunde inte kolla mer än halva sen fick M stänga av den. Varning se den inte!

I lördags var det meningen att jag skulle ut med vakna runt nio på kvällen och var helt borta. Men det var rätt skönt att bara ta de lugnt också.

Idag då, har jag jobbat (ovanligt) och varit hos frisören och beställt nytt löshår. Sen har jag köpt den första julklappen och den går till ingen mindre än Peggy ;)
Om ungefär en vecka börjar jag en utbildning för mobil,övrigt som håller på i 1 månad. Alltid kul med lite nytt.

Och nu sitter jag här och hostar snart upp min lungor. Har fått ner lite the och knaprar nu massa halstabletter.
image129

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

hej! hoppas du får en fortsatt trevlig kväll :)

Postat av: johanna

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

bli medlem på länken här ovan. helt gratis och du tjänar in poäng genom att bli
medlem på gratis sidor och beställa gratis saker.
tror ni mig inte så lovar jag att jag betalar det
som ( kostar ) alltså ingenting. du får bio biljetter och även present kort.

2007-12-03 @ 23:56:26
URL: http://www.fjb.blogg.se
Postat av: Emma

hosta inte sönder dom!! =) sov så gott!!

2007-12-03 @ 23:59:41
URL: http://thabojan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback