Update.

Dags för lite uppdatering kanske.
Det enda jag gör om dagarna typ är att jobba. kommer hem runt halv nio på kvällen och då är jag
mer än död. Jätte många som är sjuka på fast så vi har fullt upp.

Aja. I morgon åker vi iaf till Stockholm efter jobbet och blir kvar där över helgen.
Så från och med fredag-kväll till söndag blir min nya titel nanny.
Det enda som jag lyckats packa är grejer till Peggy :P Får väl fösöka ta mitt i morron innan jobbet.

Jag håller på att planera ett inköp. Så nu letar jag för fullt, det bara att hitta rätt ;)

Jag har även anmält mig och Peggan till utställning i Grums den 22sep. Hoppas att det inte är
så här kallt bara för då lär vi strutta runt som stela pinnar i ringen.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Heeej! Missade din stockholmsvistelse, bläää! Hoppas du får kul och shoppar järnet!
Kramar från Tessan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback