Helgen.

I fredags åkte jag iväg till Askersund efter jobbet.
Kom dit och började små dricka lite. Fick i mig en del mousserande innan det bar i väg till krogen.
Där fick jag inte lämna baren (hade jag väl om jag velat hehe) då bartendern hade fått för sig att han skulle supa ner
mig, ordentligt. Han hade förövrigt bott/jobbat på Napa så han visste väl vad som gällde.
Iaf, gratis är inte alltid gott. Men dragen det blev jag och det var väl det som var meningen?

På lördagen vaknade jag upp fullt påklädd och med huvudvärk.
Den dagen sov vi bort och på kvällen åkte vi till kinan för att avnjuta kycklingspett ;)
Efter det blev det ett par Tequila (citronen är ju iaf god) m.m. 
Sen åkte vi in till Motala och besökte Hugos. 

Sammanfattningsvis så har jag nog vart onykter mest hela helgen.

Kommentarer
Postat av: Linda

DU är UTMANAD!
Läs mer i min blogg!

Postat av: Linda

DU är UTMANAD!
Läs mer i min blogg!

2007-08-24 @ 01:00:35
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback