Fullt upp.

Åkte somsagt till Askersund i tisdags efter jobbet.
Kom dit och sen blev det drag ;) Alltid lika skoj :D
Var lagomt trött på onsdagen då det va en viss person som väckte mig kl 7.
H*n verka inte det minsta trött iaf.
Sen på kvällen var det dags igen :) Och jag har vidgat mina vyer..jag har varit ute på krogen i Askersund, det ni!
Lika trevlig kväll det med trots att jag va skit trött rent ut sagt.

Det var meningen att jag skulle åka hem på torsdagkväll men kände att jag inte alls hade någon lust att sätta mig i en bil och köra hem helt själv mitt i natten.
Så jag sov kvar. Fick dock gå upp 04.15 och sov endast 2 timmar. har iof ingen annan att skylla än mig själv :P
Jag var lagomt trött när jag kom till jobbet 06.45.

Ikväll blir det iaf utgång. A-sund folket är på väg hit just nu.

Sen måste jag ju även gratulera Frida och Jenny som har fått sina körkort ;)

Nej nu blir det påfyllning :P   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback