Onsdag.

Den bara ligger där och jag får ångest så fort jag tittar på den. 
På lov ska man väl slippa läsa juridik iaf.. eller? 
Varör kan jag aldrig lära mig att ta tag i saker och ting från början så slipper det bli så jobbigt i slutet.
Har även en utredande-uppsats i svenska+filosofi som ska vara klar efter lovet.
Nån som är bra på filosofi? Man blir ju bara knäpp utav det.

Idag åkte jag och Peggy ut till stallet en sväng. Fixa iordning allt sen tog vi oss en promenad.
Efter det åkte vi upp till farmor och farfar där det bjöds på middag.
Min vavva är ett riktigt matvrak! Hon va helt galen i mos.
Sen fick hon busa med farmor&farfars dvärgpudel så nu är hon helt slut.

(Ingen vidare bild men men.)

Kommentarer
Postat av: Julia

Vill se din vovve maaady :P

2007-04-04 @ 22:58:20
Postat av: Madde

Jaa, vi får ses över en fika nån dag :)

2007-04-04 @ 23:55:31
Postat av: Rebecca

Tjenixen

Hamnade på din sida, när jag sökte på chihuahua. Jag har också hund fårn parvus deus, tänkte bara kolla vem mor och far är. Hade varit kul om de hade samma mamma eller pappa, för hon är sjukt söt din peggy.

2007-04-19 @ 19:49:30
Postat av: Madde

Hej Rebecca!
Kul att du hittade hit :P
Pappan är Parvus Deus Primus Venire Cauda (Melvin)
Mamman är Peppersaint's Freja (Freja)

/Madde och Peggy

2007-04-20 @ 16:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback