Onsdag.

Idag skriver alla treor nationellt prov i svenska B.
Men det gör inte E3, för det gjorde vi innan jul ;) Fick faktiskt MVG på min uppstats (fult att skryta men svårt att låta bli).

Ska väl försöka ta mig till skolan här snart. Har nationellt prov i matte C på fredag. Har inte börjat pluggat men vet ändå att jag inte kommer klara det. Får försöka mig på ett omprov i stället.
Vad ska jag med derivata till igentligen?

Aja nog om det...
Idag åker iaf Camilla och Carina till Stockholm och hämtar JumJum :)
Söt som socker!


Kommentarer
Postat av: lilla jag

duktig du är madde :)
och jääävel vad söt lille hunden är ;D

Postat av: lilla jag

vad duktig du är då madde :)
jäävel vad söt lille hunden är då!

2007-04-27 @ 15:37:50
URL: http://minimicro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback