Helgen.

I fredags så hade vi PA redovisning haha. Jag fick bekräftat att den moderna tekninken inte är något för mig. Jag och Emma trodde att våran powerpoint skulle flyga över till den där datorn. jag vet väl inte vad en USB är eller vad det nu heter. Tacka vet jag disketter.
Aja efter många om och men fick vi igång det.

Sen på kvällen vinga Emma med mig till örebro för att träffa P. Det gick ju bra.
Behövde varken betala inträde eller drickat. Ibland är det bra att hänga med b-kändisar. hehe.
Tog bussen hem vid 9 sen på morronen. Sen åkte jag hem till mormor och sov.

Hallandsposten har gjort ett reportage om Peggys
uppfödare och snygga pappa Melvin :)
Där står det bla om när de var på Crufts i England (hundutställning).

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback