Helgen

I fredags så åkte jag och Peggy till Askersund.
Jum Jum är helt underbar! Väldigt självständig och somnar lite överallt, typ i matskålen :P
Jag, Camilla och Carina gick ner med våra vavvor till hamnen för att hälsa på pappsen.
Efter det åkte vi in till Örebro och Carina köpte en massa fina grejer till Jum Jum och Peggy :)
Åkte sen hem till Karlskoga vid elva.

I lördags så tog vi en tripp till Stockholm. Hittade tillslut en studentklänning.
Sen så blev det ju lite annat också:
 Guess väska

  Guess plånbok

 Friis & Company bärväska till Peggy

Va inne på "Hund & Katt" butiken på Kungsgatan för å se om det fanns nåt till snuttan. Där träffa vi på Natacha Peyre och hennes lätt överviktiga chi, Cindy(?) som skulle få klorna klippta.

Sen blev det mat på Bakfickan till Operakällaren. Gott.

Kom hem runt 8 bara att fixa till sig sen så korka (skjuta) upp det mousserande.
Blev sen statt. Helt okej.

Söndagen blev lugn. Jag och Emma åkte till mamma och peter där det bjöds på mat sen åkte vi hem och kolla wallander.

Peggy blir 4 månader idag :) Här kommer ett par bilder på snuttan
image55
-Jag kan stå fint

image56
-Och sitta fint

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej, vilken liten sugarpie du har, voffsingen alltså! Men var hittade du Fris co hundväskan-jättefin, har letat efter den!?
Kramkram

Postat av: madde

Tack! Din är också en riktig sötnos :D
Jag köpte min i Stockholm men finns att köpa på www.all4dogs.se
Peggy älskar sin väska :)
Kraam

2007-05-06 @ 15:23:07
URL: http://madelenebeggren.blogg.se
Postat av: Tessan

Tack för tipset! Älskar hundshopping(all annan oxå)bor i sthlm men har inte sett väskan!? Gillar Ellios på erikdahlbergsg och Fyra tassar på braheg! Titta in om du inte varit där ännu. Annars säger jag bara...PUCCI(england)! Himmelriket! SÅ fina saker!
Kramigen!

2007-05-06 @ 17:53:15
Postat av: Madde

Jag köpte väskan i en Fris & co butik som ligger i samma byggnad som Top Shop (på gatuplan). Kika in där så hittar du den säkert ;)
Det måste jag kolla in nästa gång jag är i sthlm :D
Pucci står mig också varmt om hjärtat :P
Kramar från mig och Peggy

2007-05-08 @ 11:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback