Grejer.

Igår så red jag och Pillan ut. Vi kom undan den värsta skuren iaf. Dressyrare tål inte regn/snö om ni inte redan visste det.
Aja. Erika var ju i London för någon vecka sedan och då passade jag ju hennes pålle som tack fick jag/Peggy ett super läckert koppel från Harrods. Ett guldfärgat med strass stenar :)



Har beställt grejer till Peggy på Le Chien x antal ggr nu. Och varje gång får man alltid en söt liten extra grej till vovven.
Sist jag beställde fick jag en söt charm med texten "Diva".
 
Passar perfekt till henne då hon är en riktig diva ;)


Camilla och Carina va och hälsa på lilla JumJum i Stockholm i går. Han är så söt att man smälter!

Dom får hämta hem honom till veckan om allt går som det ska. Hoppas på det nu! Vi vill ju ha fler Chis i släkten :P

Kommentarer
Postat av: friida

eey men shit vad sööt han var då ;D

Postat av: Anonym

Oj vilket fint koppel...lyckans ost!

2007-04-23 @ 17:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback