Juldan, Annandan

På juldan åkte jag och Micke först till Askersund för att fira jul med pappsen och alla. Det va trevligt och jag fick pengar + massa saker (måste va för att jag är såå snäll, hehe).
Vid sju åkte vi iaf hem igen för att stressa vidare till fest. Sen blev det Melkers en sväng innan vi gick in på statt. Riktigt roligt och älsklingen köpte skumpa m.m. Hände även en skandal, om jag vore den personen skulle jag nog ha rätt så mycket ångest dagen efter, usch!

På annandan bara det äntligen av till FridaStrömsholm. Vet inte om jag själv skulle orka med ett sånt jobb som hon har. Flänga hit och dit och hästar som ska in och ut och överallt. Fick rida Fridas pärla Lotus sen skritta vi ut på två av Annsies hästar. Får se när jag åker och hälsar på henne igen :)

nyår blir det iaf sälen efter många om och men. Jag och Micke åker upp på lördag så åker vi väl hem när vi har lust.

Aja nu ska jag sluta.


Kommentarer
Postat av: blom

tacka älsklingen för skumpan från mig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback